Burberry - Weekend For Women

"Dilerim Burberry, Weekend denilen saçma ürünlerini piyasadan geri toplatır."

Tür: Eau de Parfum (Kadın)
Üst Nota: Mandalina, muhabbet çiçeği, adaçayı.
Orta Nota: Yabani gül, şeftali çiçeği, iris, mavi sümbül, kırmızı siklamen, nektar.
Alt Nota: Sedir, misk, sandal ağacı.
Burun: Nathalie Lorson
Yıl: 1997


Dilerim erkek kardeşi gibi bu da yapay bir parfüm değildir diyerek, önyargılarımı yıkarak başladım incelemeye. Ada çayını genel olarak erkek parfümlerine daha çok yakıştırırım. Mandalina ile birlikte kullanımı bence biraz tezat olmuş. Kokladığımda çok şaşırmıştım. Ne mandalina, ne de adaçayı... Mandalinadan çok hani herbir tanesinin dışındaki zar vardır ya? Onun gibi kokuyor işte. Adaçayı ise çok acı kullanılmış ve üst nota çok yapay kokuyor. Açıkçası esanslara bakarak bunlara karar verdim. Bilmesem ucuz bir parfümün yapay kokuları der geçerdim.

Burberry firması Weekend parfümleri ile ne yapmaya çalışmış anlamadım ama bahsedilen kokuların hiçbirisi parfümlerde yok gibi; olanlar da tamamıyla yapay. Orta notada da gene yapay meyveler hissediliyor. Kokladığım en kötü şeftali...

Alt notaya geçene kadar zor sabrettim ve neredeyse bu notayı da koklamak içimden hiç gelmiyor. Maalesef erkek kardeşinden bile daha kötü bir koku. Ne sedir, ne sandal ağacı var bu notada. Genel olarak bu parfüme para vermenin anlamsız olduğunu düşünüyorum. Ben bir daha koklayacağıma hiç inanmıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder