Davidoff - Silver Shadow

"Çok şekerli, çok tatlı..."

Tür: Eau de Toilette (Erkek)
Üst Nota: Acı portakal, sedir ağacı yaprakları.
Orta Nota: Sedir ağacı, safran.
Alt Nota:  Paçuli, amber.
Burun: Francis Kurkdijan
Şişe: Thierry de Baschmakoff
Yıl: 2005

Yeni yapılmış, sıcak şekerli muhallebi... İşte aynen bu Silver Shadow. Bence genel kullanıcı için tasarlanmış bir erkek parfümü. Her ne kadar 30 yaş üstü diye geçse de... Ne yoğun meyve, ne de yoğun çiçekler hissediyorsunuz. En baskın kokusu paçuli. Açılışında yoğun bir turunçgil, limon kokusu geliyor. Sonrasında benim hoşuma giden bir tatlılık basıyor parfümü. Öyle bir tatlılık ki erkeksiliğinden çok fazla ödün vermiyor.

Notalar arası çok baskınlık göstermiyor ve parfüm tekdüze bir yapıda ilerliyor. Benzeri bulunabilecek bir parfüm. Hatta benzerini arıyorsanız bence daha iyileri bile çıkabilir. Eksileri olarak özel bir tarafı olmadığını, herhangi bir yenilik ya da farklılık katmadığını ve doğallıktan biraz uzak olmasını; artıları olarak birçok kişi tarafından sevilebileceği, hoş bir kokusu olduğu, her mevsime uyabildiğini sayabiliriz. Çok parfüm kullanmış ve biraz tarz, kalite arayanlar için boğucu bir parfüm gibi gelebilir. Bir de unutmadan! Alt notası gerçekten çok şekerli. Hatta mide bulandıracak kadar.


Ben bir parfüm seçip, ömür boyu onu kullanmak istiyorum diyen varsa bu parfümü deneyebilir çünkü her yaşa uyabileceğine inanıyorum ama bu şekerli kokuya ömür boyu dayanabileceğinizi düşünmüyorum. :-) Ya da benim kullandığım parfümü herkes sevsin, erkeksiliğin yanında hafif de tatlılığı olsun diyorsanız (Özellikle One Million, Joop Homme tarzından bıkmış olanlar), bir defa denemenizde fayda var. Özel bir tarafı olmadığını özellikle vurguluyorum.

Kalite: 1/5 (zayıf)   Kişisel Beğenim: 2/5 (kötü)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder