Kenzo - Kenzo Pour Homme

"Bir daha karşılaşmamak dileğiyle..."

Tür: Eau de Toilette (Erkek)
Üst Nota: Ozon, yeşil ağaç yaprakları, bergamot, rezene.
Orta Nota: Küçük Hindistan cevizi, karanfil, adaçayı, sardunya.
Alt Nota: Paçuli, sandal, gül ağacı, misk, iris, sedir, oakmoss.
Burun: Christian Mathieu
Şişe: Serge Mansau
Yıl: 1991

Sanırım bu parfüm için çok doğru bir yorum yapamam çünkü gerçekten kişisel fikirlerim oldukça ağır basıyor. Bildiğiniz tuzlu bir koku... Pek alışılmadık bir şey olduğu gerçek. Açıkçası ben hiç sevmedim. Benim için parfüm bu şekilde kokmamalı çünkü.

Bu kadar sevmememin sebebi aslında çok açık. Denizden çıktığınızda üzerinizde tuz kalır. Daha iyi anlatmam gerekirse denizden çıktıktan sonra üzerinizi biraz rüzgarda kurutun ve kolunuzu hafifçe yalayın. İşte o tat, koku olarak karşınıza çıkıyor bu parfümde. Aslına bakarsanız çok sevdiğim bir şeydir deniz kenarında o tuzlu kokuyu hissetmek ama parfümde hissetmek kesinlikle aynı duyguyu vermiyor. Çünkü sentetik kokular kullanılıyor ve bu da benim midemi bulandırıyor. Ayrıca insan bu kokuyu günlük bir şekilde taşımalı mı, şüpheliyim.

Detaylı bir analize girmek istemiyorum çünkü koku limonumsu bir açılışla başlıyor ve sonlanana kadar o tuzu hissediyorsunuz. Diğer esanslar var mı, yok mu dikkat bile edemedim. Gerçekten tuzlu bir kokuya katlanabilecek gibi hissetmiyorum kendimi. Buram buram yapaylık hissettim ve bence kokularla arası iyi olan herkes bunu hissedecektir. Gene de yerin dibine vurup da almaya değmez diyemiyorum. Çünkü bu tarzı sevenler çıkabilir ama denemeden alınmaması gereken bir koku. Bence hiç alınmaması gereken...

Kalite: 1/5 (zayıf)   Kişisel Beğenim: 1/5 (çok kötü)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder